lördag 19 januari 2013

Dag 7

Kaloriförbrukning : 300 kcal under ..

Trots att jag egentligen saknade 300 kalorer så har jag idag ätit bra . Detta kalorier hade jag i vanliga fall lätt förbrukat med en massa godis .

Provade på en ny och god rätt : klyftpotatis , lax , gurka och bearnaisesås

418 kcal

Senare lagade jag även några pannkakor istället för att mumsa godis .. Jag använde färdigt pulver som man lätt köper i en mataffär . Meen dessa pannkakor innehåller mycket annat som man egentligen inte behöver få i sig om man bara gör smeten själv . Det är dock enkelt att ha hemma , meeen dessa pannkakor innehåller fler kalorier än om jag skulle ha gjort smeten själv ..
Jag åt fem mitt i mellan stora  pannkakor och fick i mig hela 340 kalorier .

Dock gick jag en liten runda idag på 2.5 km , vilket gjorde att jag kunde lägga till 100 kcal till att äta något för :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Elegant Rose - Working In Background