tisdag 29 januari 2013

Dag 17

Kaloriförbrukning : 8 kcal över ..

Mamsen skall komma till helgen och sova över :) Det skall bli så trevligt , längtar !
Jag älskar min mor och självklart älskar jag även min far och bror också :)
Men mamsen och jag har verkligen en bra kontakt , vi fungerar lite som två tjejkompisar (på ett positivt sett) :D

Stackars far som kommer bli ensam dock .. Bror och far kommer säkert hitta på något skojs .. Bror får nog se till så att far äter någonting.. HAHA far hade aldrig klarat sig utan mor ^^ Hon hade nog inte klarat sig utom honom heller .

Far gillar inte tacos , så nu när det bara är far & mor där hemma så blir det inte att de äter tacos längre . Jag tänkte där med överraska mamsen med lite tacos till helgen ..eller överraska och överraska.. Jag sa det i för sig till henne i telefonen , så hon blir inte överraskad men glad blev hon ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Elegant Rose - Working In Background