fredag 18 januari 2013

Dag 6

Kaloriförbrukning : 1 kcal över ..

Idag åt jag en bra och kaloririk frukost .
Bland annat åt jag en fralla med smör och ost och bara detta innehöll ca 166 kalorier .

Tog en liten tur till ICA med Sofie , innan det var dags att laga mat . Idag var jag väldigt trött och ville ha något enkelt . Sofie tipsade mig om fiskbullar och jag hittade en med hummersås . Tänkte att det skulle kunna vara gott så jag köpte mig en burk .
När jag sedan kom hem och skulle äta dessa fiskbullar med potatismos så blev jag såå besviken ! Det var inte alls gott för fem öre!! Det var så smaklöst och äcklig konsistens , plus att det inte alls kändes som om det fanns något meningsfullt i detta för kroppen ..

260 kcal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Elegant Rose - Working In Background