söndag 13 januari 2013

Dag 1 - 54

Invägning : 54 kg

Då var det dags.. Jag skall från och med idag följa en app för att till slut ha gått ner 6 kg .

Enligt appen skall man inte understiga ett intag av 1200 kalorier per dag , för att det skall vara hälsosamt. Men jag skall nog trotsa lite :) ..då jag har en väldigt stillasittande livsstil för tillfället .

Jag började med att ställa in allting på appen efter mig (ålder, längd och vikt m.m.) Sedan var det bara att börja skriva in kalorier efter kalorier .

Jag har varit dålig på att få i mig frukost den senaste tiden , så idag startades kaloriintaget med sallad till lunch , följt av en väldigt mäktig fläskfilegryta med vin och gräddsås, nomnom!
Mellanmål idag blev en hembakad kokostopp, 8st polly bitar och till slut även en skål med mjölk och frukt (melon, vindruvor och jordgubbar)


Dagens kaloriintag: 1 kcal över..


166 kcal
500 kcal
200 kcal
85 kcal


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Elegant Rose - Working In Background