söndag 27 januari 2013

Dag 15 - 53

Invägningsdag : 53 kg (-1.0)

Kaloriförbrukning : 1 kcal över ..

Efter dagens invägning fick jag ett resultat som visade att jag hade gått ner ytterligare 0.5 kg , vilket resulterar att jag nu totalt har gått ner 1 kg . Det gör mig så glad ! :)

Att jag fortfarande har klarat av att fortsätta med rätt inställning och inte gett upp firades med en runda i skogen på 4.5 km och jag fick 170 kalorier att plussa på .


Summering : Denna veckan har det inte varit lätt att hålla tyglarna strama .. Jag har varit såå godis sugen och velat sätta mig i soffan och bara proppa godisbit efter godisbit i munnen . Men jag har faktiskt klarat av att vara duktig och hållit mig till de där ca 5 godisbitarna . Denna veckan har varit svår och just nu känns det tungt att fortsätta . MEn jag skall försöka !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Elegant Rose - Working In Background