måndag 4 februari 2013

Dag 23

Kaloriförbrukning : 6 kcal över ..

Idag har varit en bra dag .
Jag har äntligen fått igång min dator hyfsat igen och kan därmed plugga igen . Jag vill väl inte hurra för det men det är bra !

Att se godisskålen framför mig hela tiden är lite jobbigt , men än så länge har jag hållit mig . Meen kommer nog slinka in en och annan bit lite senare till tv:n .

Till lunch idag gjorde jag mig en skål med sallad , vilket jag är väldigt glad för ! Godare än godis , faktiskt . Det blev 1/4 salladshuvud , 1/4 gurka , 1/4 paprika , 1 morot , 0,75 ägg = vilket resulterar ett kaloriintag på 105 kalorier (kalorisnål måltid) .

Till middag provade jag på sådana där ostschnitzlar som jag köpte på ICA . Till det blev det klyftpotatis och bearnaisesås . Mycket gott !

510 kcal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Elegant Rose - Working In Background