lördag 2 februari 2013

Dag 21

Kaloriförbrukning : 50 kcal under ..

Denna morgon visade jag mor hur mina frukostar brukar se ut ..
Gjorde oss en var sin skål med mjölk , jordgubbar , melon och vindruvor , en perfekt kombination .
Hon tyckte det var gott , men hon tyckte inte att det var så mättande så vi tog lunch strax efter det . Då blev det hemlagad gulaschsoppa med köttfärs och hembakade frallor .

Eftersom vi inte hann få så mycket tid tillsammans igår så försökte jag få henne att stanna en natt till , vilket inte var så svårt :)

När det var bestämt , begav vi oss till stan för en liten shoppingtur . Jag skall bli faster i maj , så jag passade på att köpa hem lite fint :) Så himla sött ! Jag vill också ha bebis i framtiden :)

Ja , sedan traskade vi hem igen och gottade oss med ytterligare lite tacos samt godis som vi köpte med oss hem från Hemmakväll , vilken affär ! ^^p **dregel**
Vår lilla tur till stan och tillbaka gav mig 400 kcal :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Elegant Rose - Working In Background