söndag 3 februari 2013

Dag 22 - 52

Invägningsdag : 52 kg (-2.0)

Kaloriförbrukning : 17 kcal under ..

Invägningsdag och jag har denna veckan gått ner ett helt kilo , trots alla godsaker . Detta gav en väldigt stark positiv styrka för mig då jag nu under tre veckor har gått ner 2 kg (min tanke är att gå ner 0.5kg/vecka) .

Denna morgon fick mor en liten bättre frukost .. Jag fick bland annat i mig ett knäckebröd med smör , 0,5ägg och dillkaviar = vilket innehåller 180 kcal .

Till slut var det dags att följa mamsen till tåget vilket blev en promenix på 5 km och gav mig 200 kcal . Det var tråkigt att se mamsen åka , men vi ses ju snart igen .

Trots våra olika sovrutiner har i alla fall jag haft en toppen helg , kunde inte bli mkt bättre :) Kram på dig mamma!


Summering : Efter invägningen idag känns det mycket lättare och skall med ett starkt JA fortsätta med denna bantningsmetod ett tag till . Jag hoppas att jag inte efter helgen får ett återfall efter godis , utan kan hålla mig till sådär som jag tycker är lite för mig .. Jag hoppas även att den kommande veckan kommer gå minst lika finfint som denna har gjort !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Elegant Rose - Working In Background