torsdag 28 februari 2013

Dag 47

Kaloriförbrukning : 52 kcal över ..

Nehe.. Idag blev nog lite förmycket godsaker tror jag ^^ I alla fall utan att gå bort lite kalorier under en promenad .
Jag åt faktiskt en chokladboll och räknade inte ut kalorimängden förrän efteråt för säkerhets skull .. Meen den innehöll för tusan en hel lunch ! ca 290 kalorier :O Tur att man inte äter en sådan dagligen ..

Åter igen känner jag mig väldigt trött fram mot kvällen . Får hoppas att man vänjer sig till nästa vecka , då praktiken ligger under hela veckan .

Under dagen blev jag riktigt sugen på massage , så man kanske skall ta en dag och åka iväg på spa :) Låter väldigt trevligt i alla fall .

Gjorde mig två sådana gottigheter , vilket också kan vara anledningen till att jag åt något för många kalorier idag . Bröd innehåller många kalorier ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Elegant Rose - Working In Background