söndag 10 mars 2013

Dag 57 - 49

Invägningsdag : 49 kg (-5.0)

Kaloriförbrukning : 37 kcal under ..

Idag var det dags för invägning igen . Man kan säga att jag var rätt så nervös då jag till förra veckan inte gick ner någonting .. Meen det visade sig att jag gick ner 1 helt kilo denna veckan , heja mig!

På kvällen blev jag överbjuden på tacosmys hos bror min och svägerska :) Det blev supergott och super trevligt . Efteråt bjöd jag på friterad glass med granatäpplen , också supergott ! :D



Summering :
Japp , jag gick ner ett helt kilo denna veckan och kom därför ikapp från den minimala viktminskningen förra veckan . Detta innebär nu att jag väger 49 kg och har endast ett kilo kvar till min målvikt . Jag har till och med en hel månad kvar med appen och skall därför fortsätta med denna metod den sista månaden också . Detta innebär att jag ligger 1 kilo eller två veckor före och skulle kunna gå ner ett extra kilo som jag kan ha till godo när jag slutat med appen :)

Just nu känns det såå bra att jag började med appen . Mår mycket bättre och har stabilare humör .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Elegant Rose - Working In Background